شما لاتین سویا خود را دوست دارید، اما به اندازه کافی از طعم سس معمولی کافی است؟ و شما شیر گاو را تحمل نمی کنید؟ خوشبختانه، گزینه های بیشتری و بیشتر وجود دارد که فقط وگان نیستند.

جنیفر آنیستون مخلوط نوشیدنی گیاهی با شکلات صبحانه خود را به نوعی شکلات صبحانه می دهد، گینت پالترو حتی با آن هم نوشیدنی می کند: شیر مهره ای. چرا؟ از آنجا که "لبنیات" (شیر گاو)، مانند گلوتن، یکی از شاخه های درون جامعه تمیز کننده هالیوود است.

پس از شکار شیر بادام، شیر گندم در حال تبدیل شدن به محبوبیت بیشتری است و حتی فندق و پنیر ماکارامیمه در بسته تترا در دسترس هستند. اصطلاح "شیر" در واقع ممنوع است، جایگزین های شیر همواره به عنوان "نوشیدنی بادام" یا "نوشیدنی گندم" برچسب گذاری می شوند.

در هر صورت، آنها سالم هستند. به جای لاکتوز و کلسترول، آنها حاوی مقدار زیادی از ویتامین ها، پروتئین گیاهی و اسانس های چرب ضروری - و فقط طعم خوشمزه است. علاوه بر این، کالری کمتری نسبت به شیر گاو دارند. برای مقایسه، یک فنجان شیر گاو حاوی 140 کالری، شیر بادام تنها 40.

با این حال، به عنوان نسخه های بسته بندی از سوپرمارکت اغلب مقدار زیادی قند اضافه شده است، اگر شما خود را به نوشیدنی های سالم است.

روش ساده برای تقریبا تمام آجیل یکسان است: آنها در یک شب در آب در نسبت 1: 4 (به عنوان مثال 250 گرم آجیل، 1 لیتر آب) خیس شده و روز بعد در یک میکسر با عملکرد بالا خالص می شوند.

با شیر بادام، جرم از طریق یک غربال خوب و یا کیسه های ویژه مهره شیر، با شیر گندم می نوشید که ترکیبی کامل دارد. اگر ترجیح می دهید شیرینی تر باشد، 1-2 روز خشک را در مخلوط کن قرار دهید.

در حالی که شیر بادام شیرین با قهوه و لرزنده است، شیر گندم نعناع به ویژه خوشمزه در موزلی است. اگر شما هر دو را دوست ندارید، جایگزین بادام یا کاسه ای با فندق یا macadamias.

نوشیدنی های جدید شیرینی DIY نیز شب یلدا ایده آل برای شب های سرد است - هیچ تصادفی نیست که در آب سیب زمینی درمان می شود آب عصر همیشه یک شیر خام طبیعی است. به سادگی اضافه کردن تاریخ، وانیل و دارچین به مخلوط کن. شما همچنین می توانید شربت آگاوا شیرین کنید. یا پودر کاکائو را اضافه کنید.

منبع از: selskapskjoler



بازدید:
تاريخ : 1396/09/28

هیچ چیز بدتر از این نیست که در یک حلقه بی پایان از دست دادن وزن، از دست دادن وزن، و به دست آوردن دوباره آن دوباره، تنها به تلاش برای از دست دادن آن یک بار دیگر وجود دارد. بیایید جنون یو یو را متوقف کنیم و به شما در حفظ وزن سالم که می خواهید حفظ کنید کمک کنید. گرسنگی بیشتر نیست بدون قلب بی پایان بیشتر. هیچ تعطیلات آخر هفته حماسی وجود ندارد فقط تو بهترین خودت هستی و هر روز باهوش و متعادل هستی

این نکات به شما کمک می کند دقیقا بدانید که چگونه وزن سالم را حفظ کنید. از رژیم غذایی به تغذیه به افرادی که با خودتان احاطه دارند، در مسیر درست خواهید بود!


در ابتدای رژیم غذایی خود را اندازه گیری کنید و به طور مرتب چک کنید، اما روزانه آن را تحریک نکنید. طبق گفته Nichelle Laus، متخصص آموزش شخصی، "وزن به طور طبیعی در طول روز تا هفت پوند نوسان پیدا می کند. در همان زمان روزی خود را وزن کنید". مطالعهی دانشگاه کارولینای شمالی نشان داد افرادی که مرتبا خود را وزن می کنند انگیزه بیشتری برای حفظ وزن خود دارند.

مراقب باشید هر وعده غذایی برای اطمینان از اینکه شما بیش از حد و یا undereating نیست. شما نمیتوانید بدانید که اگر شما آن را اندازه گیری نکنید، شما در بدن خود قرار می دهید! تحقیقات نشان می دهد که مردم تمایل دارند که به میزان قابل توجهی از میزان مصرف آنها کاسته شود. اندازه گیری همچنین شما را از گزینه های رژیم غذایی که در حال ساخت است، آگاه می کند.

سازمان دیده بان چگونه شما مصرف مواد غذایی و چگونه شما احساس می کنید پس از خوردن غذاهای خاص. لاوس گفت: "به جای خوردن در ماشین خود و یا راه رفتن، سعی کنید نشستن و واقعا لذت بردن از غذا خوردن خود را." بر طبق یک مطالعه اخیر، افرادی که خوردند در حالی که منحرف شده بودند، تمایل داشتند نشانه هایی از پریشانی را نادیده بگیرند و بیشتر بخورند، فقط به این دلیل که آنها توجه نمی کردند. از راه دور قرار دهید و از شام لذت ببرید!