بازدید:
تاريخ : 1396/09/28

هیچ چیز بدتر از این نیست که در یک حلقه بی پایان از دست دادن وزن، از دست دادن وزن، و به دست آوردن دوباره آن دوباره، تنها به تلاش برای از دست دادن آن یک بار دیگر وجود دارد. بیایید جنون یو یو را متوقف کنیم و به شما در حفظ وزن سالم که می خواهید حفظ کنید کمک کنید. گرسنگی بیشتر نیست بدون قلب بی پایان بیشتر. هیچ تعطیلات آخر هفته حماسی وجود ندارد فقط تو بهترین خودت هستی و هر روز باهوش و متعادل هستی

این نکات به شما کمک می کند دقیقا بدانید که چگونه وزن سالم را حفظ کنید. از رژیم غذایی به تغذیه به افرادی که با خودتان احاطه دارند، در مسیر درست خواهید بود!


در ابتدای رژیم غذایی خود را اندازه گیری کنید و به طور مرتب چک کنید، اما روزانه آن را تحریک نکنید. طبق گفته Nichelle Laus، متخصص آموزش شخصی، "وزن به طور طبیعی در طول روز تا هفت پوند نوسان پیدا می کند. در همان زمان روزی خود را وزن کنید". مطالعهی دانشگاه کارولینای شمالی نشان داد افرادی که مرتبا خود را وزن می کنند انگیزه بیشتری برای حفظ وزن خود دارند.

مراقب باشید هر وعده غذایی برای اطمینان از اینکه شما بیش از حد و یا undereating نیست. شما نمیتوانید بدانید که اگر شما آن را اندازه گیری نکنید، شما در بدن خود قرار می دهید! تحقیقات نشان می دهد که مردم تمایل دارند که به میزان قابل توجهی از میزان مصرف آنها کاسته شود. اندازه گیری همچنین شما را از گزینه های رژیم غذایی که در حال ساخت است، آگاه می کند.

سازمان دیده بان چگونه شما مصرف مواد غذایی و چگونه شما احساس می کنید پس از خوردن غذاهای خاص. لاوس گفت: "به جای خوردن در ماشین خود و یا راه رفتن، سعی کنید نشستن و واقعا لذت بردن از غذا خوردن خود را." بر طبق یک مطالعه اخیر، افرادی که خوردند در حالی که منحرف شده بودند، تمایل داشتند نشانه هایی از پریشانی را نادیده بگیرند و بیشتر بخورند، فقط به این دلیل که آنها توجه نمی کردند. از راه دور قرار دهید و از شام لذت ببرید!